travelwithlove.reismee.nl

BLOG WOENSDAG 22 NOVEMBER 2017 DAG 6

Vandaag rijd ik naar het dorp Winter Garden. Via de facebookgroep Orlandofans.nl had ik de tip gelezen over twee winkels die hier zitten die het bezoeken waard zijn. In mei was ik hier ook heem gereden, maar toen was één van de twee winkels gesloten.

Ik begin dit keer bij de winkel waar ik nog niet geweest was en dat is TD Collectibles. Een winkel met voornamelijk 2e hands Disneyartikelen. Ze hebben mooie dingen en erg leuk om er rond te lopen. Ik koop uiteindelijk een blikje met daarop een afbeelding van het 60-jarige jubileum van Disneyland Resort Anaheim voor maar $2,-.

Mijn tweede stop van vandaag is de pawnshop Beverly Hills Jewelry Watch & Loan. Ik vind het een beetje een rommeltje dit keer, over staan dozen en spullen op de grond en spullen in stellingen gepropt. Ze hebben een klein hoekje met Disneybeelden en ik zie dat het bijna nog allemaal dezelfde zijn als de vorige keer. Één beeld van Peter Pan uit de serie Disney Traditions vind ik erg mooi, maar er is geen doos bij en daarom durf ik het risico niet te lopen. Ze hebben nog wel een andere van Peter Pan alleen, maar daar is de regenboog los gelaten, dus ook die koop ik niet.

Mijn derde stop van vandaag is de Walmart, een soort Makro. Hier ben ik altijd meer tijd kwijt dan verwacht, maar ook dit keer slaag ik weer voor een paar leuke dingen. Ik zal volgende week foto's op facebookplaatsen.

Mijn vierde en laatste stop van vandaag is Magic Kingdom. De drukte valt me mee vandaag, aangezien het toch de dag voor Thanksgiving is en veel mensen vrij zijn. Ik ga niet in heel veel attracties, omdat ik niet zo veel zin heb om te moeten wachten. Ik doe een paar van mijn favorieten, waaronder Splash Mountain en een paar attracties waar ik vorige week vrijdag niet aan toe was gekomen.

Al met al weer veel gedaan vandaag en moe, maar voldaan rijd ik terug naar het hotel.


Reacties

Reacties

Simone

❤️

Papa en mama

Wij zitten nu bij Broodje Bram je blog te lezen en qua eten gaan we zo helemaal los. Volgens onze berekening ben je nu onderweg naar huis. En met al dat geshop van je zijn we heeeel nieuwsgierig naar wat je allemaal hebt gekocht. We hebben alle twee je blogs ontzettend leuk gevonden maar kijken toch ook weer uit naar je thuiskomst!???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!