travelwithlove.reismee.nl

BLOG DONDERDAG 23 NOVEMBER 2017 DAG 7

Vandaag is het Thanksgiving, een echte familie en zeer belangrijke dag voor de Amerikanen is mij verteld. Ik merk er niet heel veel van eigenlijk, al denk ik dat ik daarvoor nu ook in de verkeerde omgeving ben. Thanksgiving is vandaag een dag zoals alle voorgaande dagen.

Vandaag ga ik weer terug naar de outletwinkels om in het andere deel te winkelen waar ik van de week niet aan was toe gekomen en om terug te gaan naar de Disneyoutlet. Parkeren is vandaag weer een ramp, maar na een soort van kat-en-muisspel ben ik iemand te slim af en heb ik eindelijk een mooi plekje gevonden. Ik begin bij de Gap en ze blijken vandaag alvast een vroege Black Friday te hebben. Op alles is 60% korting! Al snel is mijn winkeltas gevuld en loop ik richting de paskamer. Niet alles staat (gelukkig) even leuk, maar ik heb toch drie leuke dingen kunnen scoren.

De andere winkels hebben nog geen speciale kortingen en het aanbod is niet mijn smaak, dus ik loop er vlot door heen. Als laatste ga ik naar de Disney Outlet en ze hebben we een paar nieuwe dingen erbij gekregen, maar niet heel veel. Wel een erg leuke tas van Tinkerbell en ik besluit die te kopen. De andere tas die ze hebben, een blauwe met Donald, Mickey, Minnie en Minnie erop is ook heel erg leuk, maar het model spreekt me niet aan. Als ze die in een schoudertas hadden gehad, zoals Tinkerbell, had ik deze zeker genomen. Of misschien wel allebei ... Het blijft deze keer dus bij één tas.

Ik heb wel trek gekregen van dat winkelen en kom onderweg een Applebee's tegen. Een andere dan waar ik van de week heb gegeten, dus ik ga in een soort van herkansing. Deze keer is de biefstuk precies zoals het moet zijn en zit ik nog net niet mijn vingers erbij op te eten.

Ik sluit mijn dag af in Epcot en ik heb mijn ruiltas bij me. Ik ben weer eens later dan gepland, maar gelukkig is er (nog) een mevrouw met ruiltassen. Zij vertelt dat het vandaag rustig was met ruilers en ze meer mensen had verwacht. Ik had gelukkig niet veel gemist dus. Ik bekijk haar drie ruiltassen en ze heeft er erg leuke pins tussen zitten. We kunnen uiteindelijk een mooie ruil maken en ik heb weer een paar mooie nieuwe ruilers voor in mijn ruiltas erbij.

Ik had beloofd om voor iemand een Pandorabedel mee te nemen, maar jammer genoeg hadden ze deze niet hier in Epcot. Nadat ik in het gedeelte World Showcase, om het meer heen heb gelopen, besluit ik om nog even naar Magic Kingdom te gaan omdat ik daar de bedel wel heb gezien. Ik ga met de monorail die via een tussenstop bij het parkeerterrein van Magic Kingdom in verbinding staat met Magic Kingdom. Binnen tien minuten sta ik bij de ingang van het park. Via de speciale ingang voor jaarkaarthouders ben ik zo binnen en loop direct door naar de Pandorawinkel. Snel koop ik de bedel en besluit ik terug te gaan met de Monorail naar Epcot, de auto te pakken en terug naar het hotel te gaan.

Woensdagavond en vanmorgen was ik al begonnen met inpakken en daar ga ik 's avonds mee verder. Het is weer een hele puzzel, maar het lukt me om bijna alles erin te krijgen en ik heb nog ruimte voor de dingen die ik er morgen pas kan in doen.

Ik zet de wekker en val snel in slaap. Morgen vlieg ik alweer naar huis, wat vliegt zo'n week om...

Reacties

Reacties

Simone

1 tas. Sterke vrouw. Ik ben trots op je.
Goede vlucht naar huis ??

tante M

Leuke blog met duidelijke omschrijving van alles wat je meemaakt.
Wanneer is de volgende reis? Wil ook weleens wat foto's van je zien. ♥♥♥♥

Belinda

Ben je ook in de frozen atractie in Epcot geweest?

Mama Elly

Was ik te vroeg met te denken dat je al onderweg naar huis was. Niet meer naar papa luisteren dus...
Ik ben heel benieuwd naar wat je allemaal hebt gekocht en zie er naar uit dat we weer op elkaar kunnen mopperen. ???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!