travelwithlove.reismee.nl

Nieuwe ster op de Walk of fame

En dan word ik vanmorgen wakker en dan bedenk ik wat ik allemaal vergeten ben te schrijven in mijn blog van donderdag.... Één van die dingen die ik toch jullie niet wil onthouden is de ceremonie op de Walk of fame. Zelf heb ik de ceremonie niet gezien, maar toen we 's morgens hier reden zagen we een tent staan, camera's en een soort kleine tribune. Er zou dus een ceremonie zijn ter gelegenheid van een nieuwe ster op de Walk of fame. Ik ben het zojuist direct gaan Googelen en het blijkt voor Jeff Dunham te zijn! Hij is een stand-up comedian die bekend is om zijn buikspreken. Misschien ken je deze zin wel: " Silence I kill you!" Dit is Achmed de zelfmoordterrorist, één van de poppen waarmee Dunham bekend is geworden en vaste gast is in zijn shows. Hierbij deel ik dus de link naar de ceremonie die gisteren heeft plaats gevonden.

Reacties

Reacties

Mama/Elly

OMG! That guy is great, he is amazing!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!