travelwithlove.reismee.nl

Welkom op mijn Reisblog!

Hoien welkom op mijn reisblog!

Al een tijdje overweeg ik een reisblog bij te gaan houden van de reizen die ik maak en nu wil ik toch echt daad bij het woord voegen. Mag deze blog positief ontvangen worden en als ik er zelf plezier aan beleef, wil ik waarschijnlijk in de nabije toekomst een website met mijn blogs gaan maken met tips and trics voor dagjes uit in Nederland en overige bestemmingen binnen en buiten Europa die ik gedurende het hele jaar aan doe.

Waar is mijn passie voor het reizen ontstaan? In 2012 ben ik voor mijn opleiding aan de Pabo een minor gaan volgen in Engeland, Londen. Ik wilde graag een keer alleen naar het buitenland, maar toch niet te ver van Nederland en daarom viel mijn keuze op een studie aan de Kingston University. Tijdens dit half jaar wilde ik ook graag meer van Engeland zien en heb toen veel uitstapjes gemaakt. Ik merkte dat ik het uitpluizen van de leukste excursies en ook de goedkoopste aanbieder mij veel positieve energie gaf. Aan het einde van deze periode heb ik samen met een vriendin een reis gepland via pendelbussen (Megabus) korte vliegroutes en zelfs een stuk met een ferryboot door Engeland, Schotland en Ierland en na het voltooien van deze reis was het hek van de dam.

Hoe is mijn liefde voor Noord-Amerika ontstaan? Als kind (en eigenlijk nog steeds ) was ik fan van Bassie & Adriaan. Vooral de videobanden en later de dvd's van De reis door Amerika (officieel De reis vol verrassingen) heb ik vele malen bekeken. Wat mij nou precies aansprak? Daar kan ikzelf de vinger nog steeds niet goed opleggen, maar oh wat heb ik bij mijn oudwrs gezeurd om een rondreis door het Wilde Westen... In 2013 was het zo ver! Ik was afgestuurd en als cadeau gingen mijn ouders en ik naar Florida. Naast een liefhebber voor Amerika, ben ik ook een Disney addict. En in Florida kwamen deze twee liefdes samen. Niet alleen ik was nu een Amerika lover, ook mijn ouders heb ik lichtelijk aangestoken met dit virus. Sinds die reis ben ik ieder jaar samen met mijn ouders of alleen, 1 a 2 keer per jaar in Noord-Amerika op vakantie geweest.

O en als je je afvraagt of die reis naar het wilde westen er al van is gekomen?! Ja zeker, zelfs twee keer!!! In 2014 heb ik een groepsrondreis gemaakt met Fox reizen en vorig jaar (2016) heb ik een autorondreis met mijn ouders gemaakt. The dream came true!

Wat kan jij/kunt u van deze blog verwachten? Ik zal hier (proberen) dagelijks een blog/verslag te schrijven over mijn ervaringen/belevenissen/ergenissen/etc die ik gedurende de dag(en) op doe. Deze zal ik verrijken met foto's en tips. Op de kaart is te zien welke route ik afleg en wanneer ik waar ben/was.

Wat staat er deze vakantie op de planning? Maandag 11 september vertrek ik richting Vancouver, zaterdag 16 september vlieg ik naar Los Angeles, maandag 25 september vlieg ik naar Toronto en vrijdag 29 september vlieg ik weer richting Amsterdam waar ik zaterdag 30 septemer rond de middag zal landen.

Wat kan ik doen om op de hoogte te blijven? Een waarschuwingsmailtje ontvangen als ik weer een blog online heb gezet? Meld je /u dan aan voor mijn mailinglijst door je/u e-mailadres achter te laten in de rechter kolom.

Lots of love,

Lesley

Reacties

Reacties

Elly de Rooij

Geweldig initiatief en ontzettend trots op je! ik heb er respect voor dat je doet wat je doet en dat je gaat voor je eigen geluk.
Voor mij ben je niet alleen een hele lieve dochter maar ook de beste reisleidster die ik me kan bedenken. Dankzij jou kom ik ook nog eens ergens!

Jolanda Geers

Wat leuk dat je reisblogs gaat schrijven. Zo te zien ga je bijna weer op reis, alvast heel veel plezier gewenst en heel veel succes met het schrijven.

Hans (papa)

Leuk die reizen , maar wie moet er weer voor opdraaien om jou toko te runnen ??

Petra de Niet

Interessant en leuk Lesley, ik kijk uit naar je reisverhalen en naar de tip & tricks!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!